Анна Златева изрази възмущението си от болница в Добрич и предизвика вълна от реакции.

Спешното отделение е структура на "МБАЛ-Добрич" АД, в която екип от лекари с помощта на специалисти по здравни грижи и немедицински персонал извършва непрекъсната денонощна медицинска дейност при спешни пациенти в обхвата на специалността "Спешна медицина" и спазване на изискванията, регламентирани в Стандарт по спешна медицина. Впечатленията обаче на Анна Златева за състоянието на спешното отделение не са добри. В социалната мрежа Фейсбук жената написа, че е видяла с очите си 15 човека да чакат повече от час и половина. Тя научила, че това се дължи на екипите от лекари, работещи там - те били само два екипа, а понякога бил дори един.

В официалния сайт на болницата информацията за работещите лекари специалисти в спешното гласи следното: В отделението работят лекари специалисти, както и лекари специализанти, работещи и в другите структури на "МБАЛ-Добрич" АД, общо 29 на брой.

Обстановката също шокирала жената. Анна споделя, че подът е бил изцапан с кръв и е било мръсотия до шия в чакалнята. Златева смята, че това се дължи на персонала - нямало достатъчно такъв. "Но какво може да се направи? Не трябва да си мълчим. Има толкова много хора без работа..... Поне за почистване, хигиена да помислят.", пише тя в социалната мрежа и оправя въпрос: "Какви са ви впечатленията от спешното отделение в Добрич?"

Изоставено, порутено и мръсно - болница като във филм на ужасите! СНИМКИ

Полина Христова споделя в коментарите към поста, че преди месеци на нея също й се наложило да посети болницата и по-точно детското отделение. Тя пише, че на касата на спешното служителите са държали да им се говори на Вие, а през това време дъщеря й, която тогава е била на седем месеца за малко не припаднала: 

"Трябваше да им се разкрещя като селяндурка, за да ме пуснат. Но всички останали др., мед. сестри, санитарки и стажанти се грижаха за децата.", споделя майката.

Йонка Маринова, която пише, че има и хубави, и лоши впечатления, подкрепя думите на автора на публикацията относно липсата на персонал и организация. Тя направи предложение: "На първо четене мога да предложа да има медицинска сестра, която да бъде със пациентите и да ги сортира по спешност. До колкото знам в други държави се раздават гривни зависимост от спешността на случая. Не смятам, че влизане по ред на пристигане в спешното е правилно. След появяването на Ковид нещата станаха по-зле".

Семейство потърси спешна медицинска помощ - завариха лекарката заспала

Петя Николова пък разказва за шокираща случка с доктор, работещ в болницата. "Има една докторка от африкански произход, педиатър, направо е опасна за децата! Искаше да сложи 4 шишенца Квамател на сина ми наведнъж, а той дори нямаше нужда от такъв медикамент. Добре, че имаше адекватни сестри на смяна". Андреа Ганчева споделя за подобен случай, вероятно със същата докторка от африкански етнос: "Подобен случай с докторка от африкански произход (може би същата) имахме и аз със сина ми. Беше го ужилила оса и се поду. Въпросната докторка предписа урбазон, който трябваше сами да купим. Смяташе наум килограми, години и т.н. Добре че аптекарката се усъмни, взе да разпитва за кого е, беше възмутена като видя детето, каза че това е голяма доза дори за възрастен мъж!"

Снимката е илюстративна.

Не пускат пациентка да отиде до тоалетна в болница в Стара Загора

Асеновградчанка се възмути и попита: За какво са ни здравните осигуровки?